رضایت مندی مشتری 1400

یازدهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری

تاریخ برگزاری همایش: سه‌شنبه، سوم اسفند ماه

زمان برگزاری: ساعت 16 الی 21

مکان: مرکز همایش های صدا و سیما ایران

 

محورهای اصلی مراسم:

  • اعطای نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری در سطوح مختلف
  • آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی تولیدی و خدماتی
  • مزایای بکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری
  • بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان
  • تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • سازمان‌دهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا براساس رقابت بنگاه‌های تجاری
  • راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری
  • شناخت و بررسی چالش‌های کسب و کار
  • بررسی چالش‌های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان
  • آشنایی با متدهای جهانی
فهرست