یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری
تاریخ برگزاری همایش: سهشنبه، سوم اسفند ماه
زمان برگزاری: ساعت 16 الی 21
مکان: مرکز همایش های صدا و سیما ایران
محورهای اصلی مراسم:
- اعطای نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری در سطوح مختلف
- آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی تولیدی و خدماتی
- مزایای بکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری
- بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان
- تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان
- سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا براساس رقابت بنگاههای تجاری
- راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری
- شناخت و بررسی چالشهای کسب و کار
- بررسی چالشهای ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان یکی از منابع اصلی سازمان
- آشنایی با متدهای جهانی